Saturday, May 5, 2012

KENDURI APE???

semalam ade orang kol rumah.. dia nak cakap ngan umi.. time 2 umi ade hal.. akula yang terpaksa jawab.. (ceh.. terpaksa sangatla) memang terpaksa pun.. 

akak: weyh, umi ade x??
aku: umi ade hal r.. nape??
akak: xd pape.. juz nak tanye, 7 ri bln nie ade pe?? dgar cte ade knduri (ase-asenye dgar dye ckap kat kdah)
aku:(dengan penuh kebluran pon menjawab) ade ke?? xtw pon
akak: cube ko tanye umi..
aku: (dengan slambernye menjerit) uummmiiiiiiiii.. 7 ri bln nie ade kenduri pe??
umi:kenduri arwah..

dengan slambernya cakap kat dye ape yang umi cakap.. time 2 bley pulak dye bantai glak.. sbar jela.. dah dye suh tanye aku tanye jela.. 

akak: arwah sape??
aku: umi.. arwah sape??
umi: arwahla.. orang yang meninggal..

aku pun gtaw kat akak.. cam hape je kna glak.. dah dye suh tanye ak tanye r.. 

cm hape je.. kalo taw sampai sudah xnk angkat.. 

2 comments:

  1. patut r mcm2 lagu akak dgr
    rupa nya dr blog ko
    haihh

    kutuk akak kat blog ko ehh
    btw ,
    apa mslh nya akak tanya soalan mcm tu
    tak bersalah okey

    ReplyDelete
  2. slahkan your aunt.. aku x bersalah.. ak dh buang lagu 2 but your aunt nk dgar.. ak dh sound bgusnye dye wt xtw je.. hahahaah

    mesty r kna ktuk ko.. time ko tnye 2 sume org dlam umah nie pkat glakkan ak..
    sdey tw..

    ReplyDelete